Skip to main content
  • Video:

Juliana Alig

Igis

Presidenta Plaiv catolica Landquart

Jau sun creschida si en in ambient religius. La cretta hai jau survegnì da mes geniturs, da mia famiglia. E quai influenzescha l’entira vita. I n’è betg uschia che jau drizzass tut mes far e pensar adina suenter la cretta. Ma mes cumportament, mia relaziun cun ils conumans ed er invers l’ambient u mes diever da las resursas, tut quai è garanti er influenzà da la cretta.

Jau pens ch’i dettia temp, nua ch’ins è forsa dapli en il dialog cun Dieu. E lura auters temps, nua ch’ins al lascha er in pau da la vart. Talas undas datti bain adina puspè. E forsa a la fin dal di, cur ch’ins guarda enavos, tge ch’il di haja purtà, lura capita quai natiralmain er ch’ins stat en il dialog cun Dieu. U ch’ins discurra cun el e fa in pèr dumondas. Sch’i vegn lura adina ina resposta enavos, quai n’è silmain en il mument betg adina uschia il cas, u?

Avant set onns hai jau pers mes frar. Jau al sun stada fitg datiers. Mes frar è stà pader dominican. E ses agir, sia cretta ch’el ha gì, quai è stà tant credibel e tant autentic. E cur ch’el è lura daventà malsaun, è quai vairamain stà in fitg curt temp intensiv. Co ch’el, er grazia a la cretta, ha passà il temp grev, quai è stà per nossa famiglia fitg impurtant e fitg purtond. Quai è stà in eveniment che ha influenzà nus tuts.

Jau pens che jau na fiss betg credibla sco presidenta da la plaiv, sche mia cretta fiss chaussa privata. Jau hai encletga sche la glieud di: “Quai è mia chaussa privata.” E blera glieud na vul betg discurrer davart quai da la baselgia e da la cretta. Ma sch’ins è engaschada en la vita ecclesiastica, lura daventa quai bain public. Jau pens savens: “Baselgia è sco ina famiglia. Ina famiglia terribla. Ma igl è mia famiglia.”

« La baselgia è sco ina famiglia. Ina famiglia terribla. Ma igl è tuttina mia famiglia »

E ti, tge ès ti da dir? – Laschai ponderar

Ein Kommentar
  • La fede rappresenta un faro di speranza e un fondamento etico per l'essere umano del ventunesimo secolo, un periodo caratterizzato da profondi cambiamenti sociali, politici e tecnologici. In un mondo spesso segnato da conflitti, crisi e incertezze, la fede puó rassicurare offrendo un senso di appartenenza, di significato e di direzione.

    Nel contesto moderno, la fede dovrebbe incoraggiare la tolleranza, il dialogo interreligioso e una maggiore comprensione tra le diverse culture. Dovrebbe invitare a riflettere su valori universali come l'amore, la giustizia e la compassione. In un'epoca in cui l'individualismo può prevalere, la comunità cristiana rappresenta un'opportunità per costruire legami significativi e per affrontare insieme le sfide del giorno d'oggi.

     

    Bearbeitet am Samstag, 31. August 2024 23:28 von sassalbo.